Який захопливий другий клас

              Я вважаю за потрібне, що в першому семестрі другого класу треба виділяти декілька хвилин на початку уроку, щоб повторювати алфавіт. За літній період учні забувають певні літери, тому повтор є дуже доречним.  Для цього підійдуть відео з алфавітами, при цьому діти будуть повторювати не тільки літери й звуки, а й слова. Ось наприклад:
             При вивченні теми "Це моя школа" я використовую наступний  відеоматеріал, який допомагає розвивати навики аудіювання в учнів, щоб вони краще сприймали носіїв мови. Тема цікава і насичена лексикою, тому відео є невід'ємною частиною моїх уроків.
                             Дане відео дає змогу запам'ятовувати  шкільні приладдя
                                     
Щоб діти впізнавали слова в реченнях та вміли їх читати можна використати флешкарточки, які  у формі гри будуть корисні для запам'ятовування лексики.





                  Щоб мати наочний приклад про те, де і як розміщуються речі, можна використати наступне відео, завдяки якому учні запам'ятовують питання  "Where is it?", слухають відповіді та повторюють прості речення. Веселі картинки домогають дітям сприймати інформацію, майже як дивлячись звичайний мультик, тільки англійською мовою.

                                                 

                   Не менш цікавим є те, що нам також стане у пригоді наступне відео, яке чітко показує місцезнаходження речей та предметів.


             Щоб трошки відпочити від активної роботи, я пропоную дітям послухати цю пісеньку:):):)Вони із задоволенням дивляться відео і навіть деякі намагаються підспівувати:) Весело і швидко плине час відпочинку, і навіть дуже корисно таким чином розвивати навички аудіювання.



Діточок необхідно знайомити з традиційними різдвяними піснями, допомогти їм потрапити в казку та дати невеличкий відпочинок на уроці між видами роботи


                                                      Все використане мною відео було взято з каналу youtube.com                           

Комментариев нет:

Отправить комментарий