Навчання змінювалось протягом багатьох століть. Світ змінювався постійно, економіка, промисловість, зв'язки та стосунки між країнами постійно були в русі. Навчання дітей також не стояло на місці. Прогрес дуже впливав на методи та форми навчання. Спершу вчитель був головою уроку, але ми приходимо вже до того, що діти стають безпосередньо учасниками навчального процесу. Запропоноване відео дає нам чітку картинку розвитку освіти у світі.
Але ми повинні пам'ятати, що центром навчання є дитина, яка маленькими шажочками здобуває знання, які потім вона понесе у доросле життя.
STUDENT-ORIENTED CLASS
Мета проетку: - розглянути форми навчання в звичайній школі,орієнтуючись на окремого учня як частини однієї ланки;
- на конкретних прикладах показати як учень стає активним учасником процесу навчання
В 21 столітті настав час новим методам та способам навчання і це відео чудово демонструє з чого повинен починати кожен вчитель, плануючи свій наступний урок. Дуже важливо спланувати свій урок так, щоб не тільки комфортна атмосфера, а й усе навколо, що оточує учня, спонукало б його до активної діяльності під час уроку.
Навчання змінювалось досить тривалий час і ось настав момент, коли сучасніть вимагає чогось нового, чогось цікавого та неповторного, щоб діти змогли побачити кінцеву мету їх перебування у школі. Метод проектів створений саме для того. Діти приймають участь у вивченні теми, яка їм запропонована, вони мають змогу обрати форму її вивчення, метод проектів орієнтований на учня будь-якого рівня знань та можливостей, адже він дає змогу кожному прийняти участь і опанувати предмет по своїм можливостям.
Національна британьска та українська кухні
Стислий опис:

Навчальні цілі та очікувані результати:
Учні зможуть:
- розповідати про національні кухні різних народів світу (зокрема британської)
- навчитися виділяти переваги та недоліки страв, та їх вплив на здоров'я людини;
- вдосконалювати свої вміння опрацьовувати інформацію;
- використовувати різні джерела для висвітлення своєї теми;
- навчитись працювати в парах та розуміти важливість групової роботи;
- вдосконавати свої навчички презентації своїх проектів
Основні запитання:
- Тематичні запитання:
1. Які страви є національними в Україні та Великій Британії?
2. Чи корисна їжа в Україні та Британії?
3. Які є найдивніші рецепти приготування української та британської кухні?
- Змістові запитанн:
1. Чим відрізняється українська кухня від британської?
2. Яким стравам надають переваги британські туристи в Україні?
3. Які традиції є в британській кухні, а які в українській?
4. Чи полюбляють британці готувати або вони більше смакують їжу в кафе та ресторанах?
План оцінювання:
На початку проекту:
- вхідне тестування для з'ясування рівня знань з теми
Впродовж роботи над проектом:
- мозговий штурм
- обмін набутої та опрацьованої інформації
- аналіз опрацьованої інформації та внесення пропозицій
Наприкінці роботи над проектом:
- презентація опрацьованого матеріалу
- вихідне тестування по темі
Методичні засади:
Попередні знання та навички:
Перед початком роботи над проектом, учні мають володіти такими навичками: ефективно шукати інформацію, використовувати комп'ютерні технології, вміти співпрацювати в групах, володіти англійсьокю мовою на середньому рівні, знати основні лексичні одиниці з попередніх років вивчення теми "Їжа".
Діяльність учнів та вчителя:

Для своєї роботи вони можуть використовувати ресурси інтернету та ділитися інформацією та показувати знайдені фото чи картинкі до теми.
Учні отримують адреси інтернет-ресурсу, де знаходяться всі документи, які необхідні для роботи над проектом (щоб учні могли працювати з ними в позаурочний час). Учні отримують бланки дозволу батьків на публікацію учнями своїх робіт в мережі Інтернет (на наступний день вони приносять заповнені бланки).
На початку роботи треба провести вхідне тестування та опитування, щоб виявити зацікавленість учнів в обраній темі. Вчитель може контролювати роботу учнів за допомогою використання соцмереж, блогу, чату, скайп-зв'язку. Під час роботи вчитель звичайно може консультувати учнів щодо їх роботи, допомогти знайти саме той шлях опрацювання інформації, який дасть можливість учневі якнайкраще презентувати свою роботу.
Диференціація навчання:
1. Учні, що мають проблеми у навчанні
Таким учням можна надати опрацьовану інформацію і попросити вибрати з неї найголовніше, що вони вважають. Також можна дати їм таблицю, яку вони зможуть заповнити після прочитання того ж таки тексту. Учнів можна задіяти в пошуку картинок до теми.
2. Обдаровані учні
Таким учням можна довірити самостійне опрацювання матеріалу, його аналіз та щоб вони самостійно зробили висновки по темі.
Мною було викорастано відео з каналу youtube.com
https://www.youtube.com/watch?v=P09PvuX6xQo
https://www.youtube.com/watch?v=e6ieXLVCss4
Комментариев нет:
Отправить комментарий